Wanneer gaan we weer?

Mijn droomauto

gmcacadiadenali070511
2011 GMC Acadia Denali
GMC.com | Moáre About GMC Acadia Denali

dinsdag 3 mei 2011

Florida 2012 voorbereidingen!

Vandaag bezig geweest met het maken van een blogpagina voor onze vakantie volgend jaar.

Tenminste voor mij, mijn wederhelft heeft een congres in Fort Lauderdale en ik ga gezellig mee! Je kunt ergere locaties treffen.

Na het congres blijven we altijd na ( zijn al twee keer eerder geweest, zie ook: Dennis, Fleur en Luuk in Florida )en nu willen we naar Orlando rijden. Het eerste jaar kwamen we aan op zaterdag en begon het congres op zondag, dit was niet optimaal! Het jaar erop zijn we aangekomen op vrijdag, zodat we de zaterdag hadden om te acclimatiseren.

Beide keren vlogen we op zondag weer terug naar huis, alleen volgend jaar willen we op donderdag uitchecken en dan naar Orlando rijden om daar nog twee dagen te genieten om vervolgens op zondag weer het vliegtuig pakken.

Het hotel in Fort Lauderdale is al bekend en zodra we online kunnen boeken gaan we reserveren.

Voor het hotel in Orlando wil ik gebruik gaan maken van Priceline een week voor vertrek.

Na het aanmaken van dit blog begint het al weer te kriebelen en ben ik weer volop aan het brainstormen en struin ik het Floridaforum weer af.

Mocht iemand ideeën hebben, stuur mij en bericht of laat een reactie achter. Als er iets concreets is, zoals een reisschema en/of definitief geboekt, zal ik het laten weten.

Tot schrijfs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Ik zal het met veel plezier doorlezen.

Vakantiegroet van Dennis