Wanneer gaan we weer?

Mijn droomauto

gmcacadiadenali070511
2011 GMC Acadia Denali
GMC.com | Moáre About GMC Acadia Denali

maandag 6 juni 2011

Hotel geboekt!

Ja, het kan! 

Omdat tijdens het congres er vele congresgangers zullen verblijven en het uiteraard weer erg druk zal zijn, moeten we er weer vroeg bij zijn om ons plekje te bemachtigen.

We zullen, zoals ik al eerder melde, wederom slapen in het Best Western Oceanside Inn. Dit is een leuk hotel op loopafstand van het congrescentrum, niet dat we dat van plan zijn (het lopen), lekker zwembad en inclusief ontbijt. Het is geen luxe hotel, maar het enige wat we er zullen doen is slapen en ik zal nog naast/in het zwembad liggen als ik mijn partner naar het congres heb gebracht.

De vliegtickets kunnen nog niet geboekt worden, maar daar wachten we maar mee tot na de zomervakantie.

Voor de huurauto heb ik voorlopig nog ruim de tijd, maar ik hoop dat de Euro nog wat gaat stijgen ten opzichte van de Dollar om zodoende een gunstigere prijs te krijgen.

Nu ik het hotel geboekt heb en weer bezig ben met schrijven vind ik het jammer dat ik nog bijna een jaar  moet wachten totdat we weer gaan. Ik ben in ieder geval blij dat we een slaapplek hebben in het hotel naar keuze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Ik zal het met veel plezier doorlezen.

Vakantiegroet van Dennis