Wanneer gaan we weer?

Mijn droomauto

gmcacadiadenali070511
2011 GMC Acadia Denali
GMC.com | Moáre About GMC Acadia Denali

maandag 7 november 2011

BELANGRIJK NIEUWS! BREAKING NEWS!

Snif, snif,

Helaas gaat de reis in mei 2012 niet door :(

We zouden naar een congres gaan in Fort Lauderdale en daarna naar Orlando, nu hebben we besloten om niet te gaan, omdat we onze kinderen toch niet kunnen missen.

Aangezien onze kleinste (nu 1 jaar) geen minuut stil kan blijven zitten hadden we gedacht om over twee/drie jaar met z'n allen in de vakantie te gaan.

Hierbij is dus abrupt een einde gekomen aan dit blog en mijn planningen.

Graag wil ik de 4 volgers die zich al hadden aangemeld bedanken voor de interesse in mijn reisverhalen en ik zal zelf enthousiast alle andere blogs volgen om toch ideeën op te doen voor de toekomst.

1 opmerking:

  1. Hallo Dennis,

    Dat is balen zeg, maar wel heel begrijpelijk!! Ik kan mijn kids ook niet missen, mijn man is op dit moment in Orlando voor een congres en ik ben ook thuis gebleven...

    Hopelijk krijgen jullie gauw de kans om als gezin te gaan!!

    Groetjes van Aggie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!

Ik zal het met veel plezier doorlezen.

Vakantiegroet van Dennis